lørdag 3. desember 2011

Jul i vårt hus

Utfordring hos NIB for desember er: Jul i vårt hus.

Hos oss er det som sagt full jul fra første søndag i advent. Vårt hus er ypperlig til julepynting - det skal ikke så mye til før det ser veldig "julete" ut.


Et lite "sammendrag" fra jul i kjøkkenet vårt:





Nissen som har fått plass på vekta på toppen av skapet har jeg hatt siden jeg var et par år gammel. Den har fått hard medfart, er blant annet bitt i begge kinn, men må fortsatt settes frem hver jul :-) Den vevde løperen med nisser har jeg selv lagd for mange år siden.




Nissene på toppen av skapet har Mamma lagd til oss. Mens julestrømpen har jeg brodert selv


Dette er adventskalenderen min :-)


I fjor så hadde vi faktisk et juletre med et fuglerede i!

1 kommentar:

  1. så koselig det er her..))

    sikkelig julestemning..))

    lykke til i utfordringen hos NIB

    fortsatt fin 2. søndag i advent..)

    SvarSlett