søndag 30. oktober 2011

På hyttetur

Sist uke var jeg på klubb igjen. Venninnene mine er utrolig flinke til å lage flotte og gode kaker - så jeg må bare vise frem kaken denne mnd også!




Så har jeg vært noen dager på hytta. Fikk malt litt mer på vinduskarmer, men er dessverre ennå ikke helt ferdig. Jeg begynte i juli - men for å kunne male så må jeg være på hytta - og det har ikke blitt tid til det i sommer og høst.


Og som dere ser så har jeg mere malearbeid her når jeg blir ferdig med vinduskarmene. Veggene er fortsatt okergule, kjøkkenet er fortsatt rødt og gangen er grønn. Det verste er kanskje at jeg fortsatt liker disse fargene - men ville kanskje innført dem på en litt annen måte i dag. Med duker, puter, gardiner, bilder, teppper etc...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar