onsdag 21. september 2011

Klubbkveld :-)

I går kveld var jeg en tur på klubb. Som alltid veldig hyggelig! Vi har klubb en gang i mnd og det har vi hatt i 27 år nå! Vi traff hverandre på svangersskapskurs, så vi har altså "barn" på samme alder.

Se så fin kake vi fikk i går kveld! (den var kjempegod også...)



For 5 år siden så flyttet jeg ca 12 mil unna "de andre" på klubben - men jeg prøver nå å få med meg de fleste møtene.  Flyttingen vår skjedde veldig gradvis... Først var vi her på gården hver helg i et par år. Så begynte jeg å jobbe her, og da bodde jeg jo stort sett her. Så begynte mannen min å jobbe her også, mens sønnen vår fortsatt bodde i vårt "gamle" hus.

Det ble derfor aldri et naturlig tidspunkt å selge vårt "gamle" hus. Vi eier det derfor fortsatt - men nå bruker vi det som hytte.  I tillegg så er det to hus her på gården. Sønnen vår bor nå i det gamle huset  - så ja - vi har 3 hus...

Men det er deilig å ha ei "hytte" å reise til - ikke sant? Og veldig kjekt for meg å kunne overnatte i mitt andre hjem når jeg er på klubb :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar