onsdag 7. mars 2012

Litt skakk og skjev :-)

Og hvor mange spiker er det brukt her tro...


Denne krakken fant vi på låven. Jeg synes at den er så skakk og skjev at den er sjarmerende. Litt forkjellige farger har den også. Den lyse grønne på toppen er veldig fin - og så er det litt rødt og litt blått. Når jeg ser på slike møbler så skulle jeg gjerne vite hva er historien bak. Hvorfor ble det slik?
 Men den er nå søt da!



Ute på verandaen har vi to gyngestoler. Jeg bruker denne som "fot-hvile-krakk".

2 kommentarer:

  1. Så søt liten krakk!
    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin den var!!! :)
    Heldig å ha en låve med sånne skatter... ;)

    Ønsker deg en god helg!
    -Mari

    SvarSlett