fredag 1. april 2011

Hvor har jeg gjort av flaskene??

Da jeg så gjennom de gamle bildene fra vi tømte det gamle huset her så kom jeg over dette:
Og da lurte jeg veldig på - hvor har jeg lagret de flaskene??
Skulle gjerne tatt en tur rundt i kjeller og stabbur og lett etter dem - men jeg har et stort problem...

Normalt så er jeg ikke så veldig redd av meg. Jeg har dykket med hai, jeg synes at ferien er i boks når flybillett er bestillt - backpacking er tingen..., jeg jobber som datakonsulent og må derfor oppgradere systemer der flere tusen brukere er avhengig av at jeg får systemet til å starte igjen, jeg har hatt kvelerslange rundt halsen, har tatt imot valper og lam, dratt pelsen av nyslaktet lam osv, osv.

Men jeg har totalt panikk for mus!!! Jeg tør derfor ikke å gå rundt i kjeller og på stabburet å leite før det har blitt sommer... Hvor dum kan man være?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar